گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود بازی Sleeping Dogs برای XBOX360

در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-Worldهای زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازی نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Sleeping Dogs x360 دانلود بازي Sleeping Dogs براي XBOX360

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Darksiders II برای XBOX360

Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Darksiders II xbox دانلود بازي Darksiders II براي XBOX360

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Spec Ops: The Line برای XBOX360

بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Spec Ops The Line دانلود بازي Spec Ops: The Line براي XBOX360

 

 

یکی از صحنه های ابتدایی بازی آنجایی است که بازیکنان تازه خودشان را در محیط بازی مشاهده می کنند و به یکباره دو مرد را می بینند که از یک پل به وسیله طناب آویزان شده اند و شخص دیگری نیز روبروی آن ها قرار دارد که کنراد (Konrad) نام دارد. به شما گفته می شود که یکی از آن ها دزد آب است و دیگری نیز کل خانواده اش را کشته است.کنراد به شما پیشنهاد می دهد که یکی از این دو نفر را بکشید، اما کدام یک از این افراد مستحق مرگ هستند؟ اگر هر دوی آن ها را بکشید، چه می شود؟ اگر طناب آن ها را با تیر بزنید تا آن ها آزاد شوند، چه می شود؟ این ها تمام آن احتمال هایی هستند که در این صحنه با آن مواجه می شوید. زمانی که در حال گرفتن این تصمیمات هستید، باید به این موضوع فکر کنید که آن ها روی روند بازی شما تأثیرگذار هستند و در قسمت های مختلف بازی می توانند باعث بروز اتفاقات جدید شوند. همیشه باید به بهترین و بدترین حالت توجه کنید. انتخاب های شما ممکن است باعث شود که اتفاقات مختلفی هم برای هم تیمی های شما رخ بدهند.

این انتخاب ها باعث می شوند که بازی کم کم شخصیت فرد اول بازی را تغییر دهد و مشاهده کنید که رفتار او متفاوت می شود. در تیم شما افراد تازه کار وجود دارند که باید به آن ها روحیه بدهید و در بسیاری از موارد نیز باید به آن ها بگویید که کارهای شما را نگاه کنند تا بتوانند در شرایط مختلف خوب عمل کنند. مهارت شخصیت اصلی روی سایر شخصیت ها نیز تأثیرگذار است. پس از چند مرحله، بعد از قسمت ابتدایی بازی و بعد از اینکه با صحنه های مختلفی روبرو شدید، به یک مکان بسیار تخریب پذیر می رسید. دیدن این قسمت ها واقعاً هیجان انگیز است و قطعاً شما را جذب خود می کنند. در این قسمت ها زمانی که دستوری به سایر هم تیمی ها می دهید، مشاهده می کنید که در صدای آن ها حالتی ترس وجود دارد که دیگر مانند همیشه با اطمینان جواب شما را نمی دهند. آن ها می خواهند زنده بمانند و به خانه برگردند.

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Summer Stars 2012 برای XBOX360 با لینک مستقیم از سایت گنبد دانلود

با بیش از ۱۸ ورزش مسابقه ای مختلف ، بازی جذاب Summer Stars 2012 تمامی ورزش های تابستانی را پوشش می دهد. گیمرها می توانند استعداد خود را در ورزش هایی مثل پرش ۳گام ، دوچرخه سواری در کوه ، رانندگی و یا دوی سرعت به اثابت برسانند و در قسمت Career Mode بازی به یک ورزشکار برتر تبدیل شوند. در حالت مولتی پلیر ، شما می توانید با ۳تن از دوستان خود به طور مستقیم به رقابت بپردازید به طوریکه صفحه بازی به ۴ قسمت مساوی تقسیم می شود. این بازی از دسته های معمولی بازی و همچنین از Kinect پشتیبانی می کند. یکی از گزینه هایی که مخصوص نسخه Kinect می باشد این است که دستگاه به بررسی اندام شما می پردازد و با توجه به تناسب اندام شما ، برای شما رژیم غذایی و برنامه غذایی ارائه می کند. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

دانلود بازی Summer Stars 2012 برای XBOX360 با لینک مستقیم از سایت گنبد دانلود

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Devil May Cry HD Collection برای XBOX360

Devil May Cry HD Collection – چندی پیش شرکت Capcom مجموعه بازی های Devil May Cry را تایید کرد و حال این بازی برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است . حتما با سری بازی های شیطان هم میگرید آشنا هستید ، بازی اکشن و تخیلی که داستان آن در مورد جوانی به نام Dante است . اولین نسخه از سری بازی های Devil May Cry در سال ۲۰۰۱ منتشر شد که با استقبالی خوبی از طرف پلیرها مواجه شد و همین حمایت ها باعث شد تا شرکت سازنده خیلی سریع به فکر نسخه ۲ این بازی بیوفتد و سرانجام در سال ۲۰۰۳ نسخه دوم این بازی نیز منتشر شد . نسخه ۳ این بازی نیز در سال ۲۰۰۶ منتشر شد که دارای ویژگی های منحصربفرد و جدیدی نسبت به نسخه های قبلی بود . کیفیت این مجموعه نسبت به نسخه های اصلی بسیار بهتر می باشد که در ادامه می توانید برای نسخه ایکس باکس ۳۶۰ این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

دانلود بازی Devil May Cry HD Collection برای XBOX360

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.


|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360

.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 صفحه بعد


gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.glxblog.com

گنبد دانلود

دانلود بازی Sleeping Dogs برای XBOX360

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود